Communicatiestijlen

communicatiestijlVoor een betere aansluiting bij verschillende communicatiestijlen.

Met de deur in huis vallen, daar staan Nederlanders om bekend. Eerlijk en direct. Liever niet teveel omslachtigheid en dubbelzinnigheid. Maar hoe doe je dat als je anders bent? Wat als jouw normen van huis uit beleefder zijn, of indirecter, omzichtiger, uitvoeriger? Of juist feller, emotioneler, dringender? Of wat als de klanten waar je als professional mee werkt een andere communicatiestijl hanteren dan jij?

Deze training

  • vergroot je kennis over verschillende communicatiestijlen en het effect hiervan op de interactie
  • verbetert je competenties om prettig en effectief met verschillen om te gaan
  • verscherpt je inzicht in je eigen voorkeuren, en hoe dit je werk beïnvloedt

Voor wie?

Werk je met klanten en/of collega’s die uiteenlopende communicatiestijlen hanteren? Merk je dat je soms niet of verkeerd begrepen wordt? Heb je wel eens het gevoel dat je niet helemaal de vinger kan leggen op wat de ander wel of niet duidelijk wil maken? Voelt het soms alsof je de verkeerde vragen stelt? Dan is deze training voor jou!

Deelnemers zeggen:

“Gusta is iemand die heel goed de vinger op de zere plek kan leggen als het om communicatie gaat. Zeer inspirerend.”

“Nuttige verdieping in indirecte communicatie. Met tools voor betere communicatie met mensen uit andere culturen.”

Voor meer informatie, neem contact met me op.

Reacties zijn uitgeschakeld.